نقش سرمربی ایران
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

نقش سرمربی ایران به این معنی است که او تنها مسئولیت تمام عناصر داخل تیم تیم ایران را بر عهده دارد. از جمله فعالیت های دیگر ، این شامل انتخاب تیم ملی ، تیم اصلی ، کاپیتان ، تاکتیک ها ، بازیکنان تعویضی و پنالتی گیران است.

در انتخاب کارکنان مربیگری ("اتاق عقب") دست آزاد به مدیر داده می شود. به عنوان مثال ، در سال 2011 کارلوس کی روش دو پرتغالی (آنتونیو سیمسس به عنوان کمک مربی و دن گاسپار به عنوان مربی دروازه بانان) ، دو ایرانی (امید نمازی به عنوان دستیار مربی و مارکار آقاجانیان به عنوان پیشاهنگ) منصوب کرد. [3] و یک انگلیسی (میک مک درموت به عنوان مربی تناسب اندام).

وقت ملاقات
فرایند انتصاب مدیر جدید ایران توسط یک کمیته FFIRI ، متشکل از اعضای هیئت مدیره و دیگر مقامات عالی رتبه FFIRI انجام می شود.

پرویز دهداری
وی در سال 1971 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال منصوب شد. او در بازیهای المپیک مونیخ مربیگری این تیم را بر عهده داشت. این تیم توانست با موفقیت وارد رقابت های المپیک شود اما دهداری قبل از مسابقات استعفا داد. وی به دلیل اختلافاتی که با دستیار خود ، محمد رنجبر داشت ، استعفا داد. وی در سال 1986 مجدداً به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. وی در بازیهای آسیایی 1986 و جام ملتهای آسیا 1988 هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. تیم ملی در جام ملت های آسیا 1988 مقام سوم را بدست آورد و دهداری در 22 ژانویه 1989 اخراج شد.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: